Посольство України в Чорногорії

, Київ 15:10

Ведення консульського обліку закордонними дипломатичними установами України

З метою упорядкування та приведення системи ведення консульського обліку закордонними дипломатичними установами України у відповідність до норм чинного законодавства МЗС України затверджено нові Правила ведення закордонними дипломатичними установами України консульського обліку громадян України, які постійно проживають або тимчасово перебувають за кордоном, та дітей - громадян України, усиновлених іноземцями або громадянами України, які постійно проживають за кордоном ((наказ МЗС України від 17.11.2011 № 337 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1458-11), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.12.2011 за № 1458/20196 (набрав чинності 29.12.2011)).

Консульський облік полягає в реєстрації в ЗДУ громадянина України, який постійно проживає або тимчасово перебуває за кордоном, шляхом внесення даних про громадянина України до облікової картки та електронного реєстру громадян України, які постійно проживають або тимчасово перебувають за кордоном, що ведеться в ЗДУ за встановленою формою, проставленні в дипломатичний паспорт України, службовий паспорт України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон (далі – паспортний документ), проїзний документ дитини відповідної відмітки (штампу).

Консульський облік здійснюється у випадках:

1. постійного проживання громадянина України за кордоном на законних підставах;

2. тимчасового перебування громадянина України за кордоном на законних підставах більше ніж три місяці;

3. зміни місця проживання в межах однієї держави (переїзд з консульського округу однієї ЗДУ до консульського округу іншої) або переїзду з однієї іноземної держави до іншої;

4. зміни меж консульського округу ЗДУ;

5. усиновлення дитини - громадянина України іноземцем або громадянином України, який постійно проживає за кордоном.

Прийняття на консульський облік громадянина України здійснюється в ЗДУ, на території консульського округу якої він постійно проживає або планує тимчасово перебувати на законних підставах більше ніж три місяці.

Прийняття на консульський облік здійснюється на добровільній основі, за винятком прийняття на облік дітей-громадян України, усиновлених іноземцями або громадянами України, які постійно проживають за кордоном, на підставі заяви громадянина України або його законного представника, яка подається до ЗДУ особисто або надсилається поштою.


Консульський відділ Посольства України в Чорногорії
Керівник: Волкова Тетяна Вячеславівна
консул
Адреса: 81000 Чорногорія, Подгориця, вул.Сердара Йола Пілетіча 15. Переглянути на мапі
Телефон: 00 382 20 227 521
Факс: 00 382 20 227 181
Ел. пошта: emb_me@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Режим роботи:

1.Прийом відвідувачів

Понеділок - п'ятниця - 10: 00- 12:00  13:30 – 15.30  Monday - Friday:           10: 00- 12:00  13:30 – 15.30

Видача готових документів:       13:30 – 15.30


Обідня перерва: 12:00 – 12:45

Прийом громадян здійснюється без попереднього запису

Розгляд звернень громадян уразливих категорій (з малолітніми дітьми, інвалідів, тяжкохворих, вагітних) здійснюється у пріоритетному порядку поза чергою.

В суботу, неділю та в дні державних свят України консульський відділ прийом громадян не здійснює.

Консульська допомога надається також у неприйомний час у випадках, які загрожують життю чи здоров’ю громадян України (техногенні катастрофи, природні катаклізми, теракти, масові заворушення, поранення/загибель українських громадян).

Межі консульського округу:

територія Чорногорії

Примітки:

Гаряча лінія Посольства України в Чорногорії +382 69 554 607.

Прохання телефонувати ВИКЛЮЧНО у разі загрози життю чи загибелі громадян України, інших надзвичайних подій з нашими співвітчизниками, ДТП, втрати документів

Одночасно просимо при зверненні врахувати загальні рекомендаціїї, які дозволять пришвидшити опрацювання звернень, а відтак – вирішення Вашого питання.

Дотримання наведених нижче порад Перед особистим зверненням до установи обов’язково ознайомтеся з розміщеною у відкритому доступі інформацією офіційних джерел з питання, що Вас цікавить

Чітко формулюйте питання. Уникайте питань загального характеру, оскільки відповіді на них можна знайти у пам’ятках, підготованих Посольством за набагато коротший час, ніж потрібен для написання листа, не кажучи про очікування відповіді на нього;

  • Надсилаючи письмове звернення, дотримуйтесь наступних рекомендацій:
  1.  Обов’язково вказуйте повне ім’я, адресу, телефон та E-Mail (це пришвидшить надання відповіді та дозволить уникнути непорозумінь);
  2. Викладайте текст звернення до установи державною мовою (це значно пришвидшить його опрацювання можуть мати вирішальне значення при розгляді звернення. Запитуючи в установі інформаційні матеріали, вказуйте E-Mail для відповіді,