Посольство України в Чорногорії

, Київ 09:33

Дії з питань громадянства України

Питання громадянства України регулюються Конституцією України та Законом України «Про громадянство України» в редакції від 18.01.2001р..

Процедури та порядок вчинення дій з питань громадянства визначені Порядком провадження за заявами і поданнями з питань громадянства України та виконання прийнятих рішень, затвердженого Указом Президента України від 27 березня 2001 року №215 (в редакції Указу Президента України від 27 червня 2006 року №588/2006).

Закордонні дипломатичні установи України здійснюють повноваження з питань громадянства щодо осіб, які згідно з чинним законодавством України є такими, що постійно проживають за кордоном (за винятком оформлення набуття громадянства України за народженням, яке здійснюється також і щодо осіб, які тимчасово перебувають за кордоном).

Заява з питань громадянства подається у письмовій формі з зазначенням дати її складання та підписується заявником. Заяву та інші документи з питань громадянства заявник подає особисто.

Заяву з питань громадянства дитини підписує один з її батьків або інший законний представник дитини. Заява та інші документи з питань громадянства дитини подаються одним з її батьків або іншим законним представником дитини за місцем проживання дитини або одного з її батьків чи іншого законного представника.

Особа, яка зареєструвала шлюб до досягнення повноліття або якій надано повну цивільну дієздатність до досягнення повноліття відповідно до Цивільного кодексу України, заяву з питань громадянства підписує і подає самостійно.

Якщо заявник не може підписати заяву через неписьменність або фізичні вади, заяву на його прохання підписує інша особа.

За наявності поважних причин (хвороба заявника, стихійне лихо тощо) заява та інші документи з питань громадянства на прохання заявника можуть подаватися іншою особою або надсилатися поштою.

Заява та інші документи з питань громадянства недієздатної особи підписуються і подаються її опікуном.

Під час подання заяви та інших документів з питань громадянства до закордонної дипломатичної установи України пред'являється документ, що посвідчує особу заявника, а також документ про його постійне проживання за кордоном.


Консульський відділ Посольства України в Чорногорії
Керівник: Волкова Тетяна Вячеславівна
консул
Адреса: 81000 Чорногорія, Подгориця, вул.Сердара Йола Пілетіча 15. Переглянути на мапі
Телефон: 00 382 20 227 521
Факс: 00 382 20 227 181
Ел. пошта: emb_me@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Режим роботи:

1.Прийом відвідувачів

Понеділок - п'ятниця - 10: 00- 12:00  13:30 – 15.30  Monday - Friday:           10: 00- 12:00  13:30 – 15.30

Видача готових документів:       13:30 – 15.30


Обідня перерва: 12:00 – 12:45

Прийом громадян здійснюється без попереднього запису

Розгляд звернень громадян уразливих категорій (з малолітніми дітьми, інвалідів, тяжкохворих, вагітних) здійснюється у пріоритетному порядку поза чергою.

В суботу, неділю та в дні державних свят України консульський відділ прийом громадян не здійснює.

Консульська допомога надається також у неприйомний час у випадках, які загрожують життю чи здоров’ю громадян України (техногенні катастрофи, природні катаклізми, теракти, масові заворушення, поранення/загибель українських громадян).

Межі консульського округу:

територія Чорногорії

Примітки:

Гаряча лінія Посольства України в Чорногорії +382 69 554 607.

Прохання телефонувати ВИКЛЮЧНО у разі загрози життю чи загибелі громадян України, інших надзвичайних подій з нашими співвітчизниками, ДТП, втрати документів

Одночасно просимо при зверненні врахувати загальні рекомендаціїї, які дозволять пришвидшити опрацювання звернень, а відтак – вирішення Вашого питання.

Дотримання наведених нижче порад Перед особистим зверненням до установи обов’язково ознайомтеся з розміщеною у відкритому доступі інформацією офіційних джерел з питання, що Вас цікавить

Чітко формулюйте питання. Уникайте питань загального характеру, оскільки відповіді на них можна знайти у пам’ятках, підготованих Посольством за набагато коротший час, ніж потрібен для написання листа, не кажучи про очікування відповіді на нього;

  • Надсилаючи письмове звернення, дотримуйтесь наступних рекомендацій:
  1.  Обов’язково вказуйте повне ім’я, адресу, телефон та E-Mail (це пришвидшить надання відповіді та дозволить уникнути непорозумінь);
  2. Викладайте текст звернення до установи державною мовою (це значно пришвидшить його опрацювання можуть мати вирішальне значення при розгляді звернення. Запитуючи в установі інформаційні матеріали, вказуйте E-Mail для відповіді,

 

 


Перелік консульських дій