Посольство України в Чорногорії

, Київ 09:34

Режим поїздок

Режим взаємних поїздок громадян України та Чорногорії

15 червня 2010 року було підписано Угоду між Кабінетом Міністрів України і Урядом Чорногорії про режим взаємних поїздок громадян.

Міжурядова угода про режим поїздок громадян передбачає введення безвізового порядку в'їзду громадян України на територію Чорногорії, транзитні поїздки, а також перебування на території країни договору не більш як 90 днів впродовж 180 днів з дати першого в'їзду.

Правилами перебування іноземців в Чорногорії також передбачено обов'язкову реєстрацію в Поліції Чорногорії після прибуття в Чорногорію протягом 24 годин з перетину кордону та отримання відповідної картки ("білий картон"- чрнг.)


Консульський відділ Посольства України в Чорногорії
Керівник: Волкова Тетяна Вячеславівна
консул
Адреса: 81000 Чорногорія, Подгориця, вул.Сердара Йола Пілетіча 15. Переглянути на мапі
Телефон: 00 382 20 227 521
Факс: 00 382 20 227 181
Ел. пошта: emb_me@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Режим роботи:

1.Прийом відвідувачів

Понеділок - п'ятниця - 10: 00- 12:00  13:30 – 15.30  Monday - Friday:           10: 00- 12:00  13:30 – 15.30

Видача готових документів:       13:30 – 15.30


Обідня перерва: 12:00 – 12:45

Прийом громадян здійснюється без попереднього запису

Розгляд звернень громадян уразливих категорій (з малолітніми дітьми, інвалідів, тяжкохворих, вагітних) здійснюється у пріоритетному порядку поза чергою.

В суботу, неділю та в дні державних свят України консульський відділ прийом громадян не здійснює.

Консульська допомога надається також у неприйомний час у випадках, які загрожують життю чи здоров’ю громадян України (техногенні катастрофи, природні катаклізми, теракти, масові заворушення, поранення/загибель українських громадян).

Межі консульського округу:

територія Чорногорії

Примітки:

Гаряча лінія Посольства України в Чорногорії +382 69 554 607.

Прохання телефонувати ВИКЛЮЧНО у разі загрози життю чи загибелі громадян України, інших надзвичайних подій з нашими співвітчизниками, ДТП, втрати документів

Одночасно просимо при зверненні врахувати загальні рекомендаціїї, які дозволять пришвидшити опрацювання звернень, а відтак – вирішення Вашого питання.

Дотримання наведених нижче порад Перед особистим зверненням до установи обов’язково ознайомтеся з розміщеною у відкритому доступі інформацією офіційних джерел з питання, що Вас цікавить

Чітко формулюйте питання. Уникайте питань загального характеру, оскільки відповіді на них можна знайти у пам’ятках, підготованих Посольством за набагато коротший час, ніж потрібен для написання листа, не кажучи про очікування відповіді на нього;

  • Надсилаючи письмове звернення, дотримуйтесь наступних рекомендацій:
  1.  Обов’язково вказуйте повне ім’я, адресу, телефон та E-Mail (це пришвидшить надання відповіді та дозволить уникнути непорозумінь);
  2. Викладайте текст звернення до установи державною мовою (це значно пришвидшить його опрацювання можуть мати вирішальне значення при розгляді звернення. Запитуючи в установі інформаційні матеріали, вказуйте E-Mail для відповіді,

 

 


Перелік консульських дій