• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Crnogorski
Реєстрація актів цивільного стану
Опубліковано 19 липня 2022 року о 17:12

Консульська посадова особа провадить реєстрацію народження дитини, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені громадян України.

Консул приймає та розглядає заяви громадян України, які проживають у його консульському окрузі та зареєстрували акти цивільного стану в органах реєстрації актів цивільного стану України, про внесення змін, доповнень та виправлень у записи актів цивільного стану, а також про поновлення втрачених записів актів цивільного стану.

При реєстрації актів цивільного стану консул керується:

Для складання актового запису цивільного стану заявник повинен представити документи, які підтверджують факти, що підлягають реєстрації, а також паспортний документ, який посвідчує його особу.

Якщо реєстрація актів цивільного стану була проведена компетентними органами держави перебування, про що свідчить відповідний документ, то повторна реєстрація в дипломатичному представництві або консульській установі не проводиться.

Реєстрація народження, смерті, а також видача первинних свідоцтв про реєстрацію цих актів цивільного стану провадиться без стягнення консульського збору.

За реєстрацію інших актів цивільного стану, за видачу повторних свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану, у тому числі у зв'язку з унесенням змін, доповнень, виправлень у записи актів, поновлення записів актів цивільного стану стягується консульський збір.

Документи, видані компетентними органами держави перебування, повинні бути засвідчені в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Документи, складені іноземною мовою, повинні бути також перекладені на українську мову та засвідчені в установленому законодавством України порядку.

Подання заяв про видачу витягів з Державного реєстру актів цивільного стану здійснюється за попереднім он лайн записом


Перелік документів:

  • Заява forma-zayavi-pro-vidachu-vityagu-z-dratss.docx
  • Паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон (оригінал і копія).
  • Інші документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки — у разі витребування витягу про родичів (оригінал та копія).
  • Ідентифікаційний код (копія).
  • У разі зміни прізвища, в тому числі у зв’язку зі шлюбом, копії документів, що підтверджують згадані зміни.
  • Квитанція про сплату консульського збору.

Зверніть увагу, що для отримання витягу з ДРАЦС необхідно також здійснити два платежі:

Консульський збір за розгляд заяви про видачу витягу становить 1114 сербських динарів (оплата здійснюється в Посольстві безготівково через банківський термінал за допомогою платіжних карток систем Visa, MasterCard і Diners Club).


УВАГА! Для отримання витягу з ДРАЦС необхідно сплатити заздалегідь (до подання документів до Посольства) платіж за видачу витягу у розмірі 73 гривні (із наданням копії квитанції) на рахунок Державної казначейської служби України за такими реквізитами:

одержувач: ГУК у м.Києві/м.Київ/22012700;

код за ЄДРПОУ: 37993783;

рахунок (IBAN): UA088999980333209300000026001;

надавач платіжних послуг одержувача: Казначейство України (ел.адм.подат.);

код класифікації доходів бюджету: 22012700;

символ звітності: 300

 

Строк опрацювання заяви – 10 робочих днів

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux