Головною метою зустрічей стала координація зусиль та досягнення домовленостей щодо оперативного обміну інформацією стосовно українських громадян, які будуть приїжджати в Чорногорію з туристичною метою, задля невідкладного реагування на надзвичайні ситуації.
Зокрема під час зустрічей обговорювалися питання:
1) негайного інформування щодо випадків смерті, загибелі, загрози життю та здоров’ю, арешту, втрати документів, та інших надзвичайних ситуацій з українськими громадянами, під час яких є необхідність прямого та швидкого втручання з боку консула;
2) скасування та затримки авіарейсів. Домовлено з кожним туристичним оператором про інформування Посольства у разі затримки авіарейсів більш ніж 4 години. Наголошено на неприпустимості залишення українських громадян без води та харчування у разі тривалої затримки авіавильоту, а також важливості координації допомоги громадянам у таких ситуаціях з боку Посольства;
3) страхових випадків з українськими громадянами. Обговорено механізм дій та реагування у разі настання страхових випадків, висловлено прохання під час ознайомчих інформаційних зустрічей з новоприбулими туристами з України звертати їхню увагу на порядок звернення за медичною допомогою відповідно до умов страхувальника, а також щодо переліку найближчих медичних установ, до яких можуть звертатися іноземці;
4) інформування всіх українських громадян під час ознайомчих зустрічей про можливі та необхідні випадки звернення до консула, контактні дані та загальний порядок надання допомоги у випадку надзвичайної ситуації.
Необхідність проведення зазначеної роботи пояснюється постійно зростаючими потоками українських туристів у Чорногорії. Так, за даними статистичного офісу Чорногорії, у 2018 рік Україна посіла четверте місце серед інших країн за кількістю приїзду та розміщення туристів (понад 60 тисяч осіб), поступившись Росії та сусіднім Сербії і БіГ. За прогнозами туроператорів, впродовж 2019 року очікується збільшення кількості туристів з України на рівні 10-15 %.
Саме з огляду на такі тенденції та з метою мінімізації негативних чинників перебування громадян України в Чорногорії, Посольством подовжено практику налагодження контактів з туристичними операторами та державними установами, насамперед правоохоронним органами та медичними закладами. При цьому найбільш розповсюдженими проблемами, з якими зустрічаються українці під час перебування в Чорногорії, залишаються дрібні крадіжки та висока вартість медичних послуг, що пояснюється недостатньою обізнаністю з порядком функціонування страхових полісів.