Міністерство економіки Чорногорії оголосило конкурс щодо вибору логотипа і гасла національного бренду Чорногорії. Конкурс є міжнародним, в якому можуть взяти участь як особи, так і групи осіб. При цьому група осіб може висунути лише одного представника. Конкурс є анонімним, а роботи оцінюватимуться за відповідними кодами. Мова – чорногорська або англійська. Термін проведення – до 04 липня 2019 року. Нагорода – 10 000 євро. Експертна комісія, призначена Міністерством економіки Чорногорії, розгляне отримані матеріали протягом 60 днів, а результат конкурсу буде оголошений не пізніше ніж через 90 днів після закінчення кінцевого терміну подачі пропозицій.
Завдання конкурсу – створення візуальної ідентичності національного бренду Чорногорії, який відображатиме дух її автентичності як країни, яка має хороші економічний, інвестиційний і туристичний потенціали, екологічну і географічну специфіку, багату культурно-історичну спадщину, природні ресурси і пам’ятки тощо.
Логотип і слоган національного бренду мають складати єдине ціле. При цьому, логотип повинен містити назву національного бренду, тобто «Montenegro» і графічний символ/символи, що виражає особливість Чорногорії. Гасло має бути коротким і чітким та відображати національну ідентичність та/або ключові конкурентні переваги.
Пропозиції мають бути надіслані у пронумерованих конвертах і відповідати певним вимогам:
Адреса для надсилання:
Ministry of Economy
Directorate for National Brand Development and Consumer Protection
SELECTION OF THE LOGO AND SLOGAN OF THE NATIONAL BRAND OF MONTENEGRO–DO NOT OPEN BEFORE OFFICIAL OPENING
Rimski trg 46
81 000 Podgorica, Montenegro
Всі необхідні матеріали для участі у конкурсі та більш детальну інформацію можна завантажити на веб-сайті Міністерства економіки Чорногорії: www.mek.gov.me. Матеріали конкурсу не повертаються назад і залишаються в архіві Міністерства. Контактна особа для отримання додаткової інформації – Марія Чворович, Начальник управління з розвитку національного бренду, [email protected].